Frequently Asked Questions

Meest gestelde vragen over onze webshop, bezorging en onze diensten.

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen in Uden


Bezorgen jullie ook in het weekend?

Jazeker! Wij bezorgen 7 dagen in de week, ook op zaterdag en zondag.


Kan ik een tijd afspreken voor bezorging?

Een exacte tijd afspreken is bij ons helaas niet mogelijk, wij bezorgen binnen onze openingstijden.


Is het nog mogelijk vandaag een boeket te laten bezorgen?

Als u vóór 15u besteld, kan het boeket nog dezelfde dag bezorgd worden. Vult u in onze webshop tijdens het bestellen de datum van vandaag in, maar is het ná 15:00? Dan wordt de bezorging automatisch doorgezet naar de eerstvolgende dag.


Wat als de ontvanger van het boeket niet thuis is?

Geen zorgen, wij vinden altijd een oplossing. We bellen aan bij de buren, en doen een briefje bij u in de bus. Of we zetten het boeket in een emmertje met water bij de deur. Dit doen we echter alleen als het boeket uit het zicht staat vanuit de straat en het overdekt kan staan tegen bescherming van de regen of zon.


Is jullie website veilig?

Absoluut! Onze website maakt gebruik van een beveiligde verbindig. U kan zonder zorgen gebruik maken van onze site. Eveneens als u besteld in onze webshop, worden uw gegevens beschermd. 


Maken jullie ook rouwwerken?

Zeker, wij maken rouwstukken op oase, legboeketten en rouwboetten met of zonder vaas. Om uw wensen te bespreken kan u langskomen in de winkel, of contact opnemen via telefoon (06-22 72 54 88) of mail (INFO@ANNABLOEMEN.NL).


Maken jullie ook bruidswerken?

Momenteel is het bij ons niet mogelijk om bruidswerk en toebehoren te bestellen.